Вы здесь

Главная

  З метою виховання поважного ставлення до безпеки людини; формування у підростаючого покоління світоглядних та етичних основ здорового способу життя, гармонізованих з природними, технічними та соціальними чинниками, усвідомлення необхідності вироблення навичок з дотримання правил поведінки у надзвичайних ситуаціях, що виникають при порушенні життєвого процесу у побуті, під час навчальної  діяльності чи в соціальному середовищі у дошкільному підрозділі НВК «Боянська гімназія»   протягом 07.04.2014 по 11.04.2014  був організований та проведений  “Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини ”.
   Педагогічний колектив дошкільного підрозділу  працював за  такими напрямами:
• Профілактика дорожньо-транспортного травматизму ( засвоєння правил дорожнього руху);
• Засвоєння правил безпечної поведінки на природі;
• Засвоєння правил пожежної безпеки;
• Засвоєння правил безпечної поведінки вдома та на вулиці;
• Формування здорового способу життя.
     Вихователі працювали  творчо, плідно, спонукаючи вихованців самостійно шукати виходи з непростих ситуацій, приймати виважені, продумані рішення.
       В понеділок, 07.04.14р., був організований  «День здоров'я». Вихователі всіх груп  разом з дітьми моделювали ситуації «Вдома хворий» та «Не користуйтесь самостійно ліками» (правила догляду, виклик  лікаря, фітотерапія), грали  сюжетно – рольові  ігри «Лялька Катя захворіла»,
здійснили екскурсію на медпункт (розгляд термометра, ліків, шприців), малювали на тему «Якщо хочеш бути здоровим», провели бесіди «Якими засобами можна лікувати хворого», «Що таке здоров'я», вивчили прислів'я та приказки про здоров'я.


     Вівторок пройшов під гаслом «З вогнем не грайся». В старшій групі «Сонечко» вихователь Жук  Л.В. організувала бесіду «Вогонь наш друг, та не завжди»  та  дидактичну гру «Перша допомога».  Для дітей  І молодшої групи  вихователь Цирдя М.В. під час прогулянки створила ігрову ситуацію «Пожежа», а  діти ІІ молодшої групи разом з вихователем Горда О.І.  гру-моделювання «Як погасити вогонь». Дошкільнята середньої групи «Бджілка» разом з педагогом Бабій А.В. грали в дидактичну гру «Добре чи погано», брали участь в бесіді «Про вогонь».

    В  середу, 09.04.2014 р., вихователі  працювали над темою: «Сам вдома». Вихователі Дирда Д.В.,  Кучурян М.Г., Вешка М.М. та Дирда Д.В. організували бесіди «Найрідніші люди» та «Засоби масової інформації», дидактичні ігри «Сам вдома», «Добре - погано» ,  гру - вікторину «Школа допомоги» та інсценували казку «Вовк та семеро козенят». З  дітьми молодших груп проведено бесіди та розгляд ілюстрацій . Під час прогулянок вихователі всіх груп провели з дітьми рухливі ігри «Голка та нитка», «Знайди собі місце», «Тривога» та спостереження за пішоходами.

    У четвер , 10.04.14 р., темою дня було: «Ми пішоходи та пасажири». В старших вікових групах  в ранкові години заплановані та проведені бесіди «Я іду до дитячого садку», «Про рух транспорту на дорогах». На заняттях  дітям дали уявлення про дорожні знаки та  познайомили з видами транспорту; відпрацювали практичні дії; закріпили вміння вирізання круглої, квадратної форми, різання по прямій.
    Дошкільнята молодших груп  разом з педагогами Горда О.І. та Зварич В.Г.  грали в дидактичні  ігри «Світлофор», «Відгадай знаки» брали участь в бесіді «Ми пішоходи та пасажири». В автомістечку цікаво пройшла ровага “В гостях у Світлофора” та прогулянка “Школа дорожніх знаків”.

  

       Реалізуючи завдання  п’ятниці на тему:  “Екологознайко ” вихователі   старшої групи  продовжували знайомити дітей з правилами безпечної поведінки в довкіллі,  ознайомили  дошкільників з явищами природи та здійснили  екологічне виховання,  наголошуючи  на тому, що є отруйні гриби, рослини та  ягоди; зелені, недозрілі плоди можуть викликати захворювання.
     Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування, інформаційні листи, стенди з безпеці життя, організовувались виставки робіт батьків та їх дітей.
           Заходи, які були проведені дали змогу дітям, батькам та педагогам одержати достатньо знань щодо бережливого ставлення до свого  здоров’я та здоров’я  оточуючих людей.