Вы здесь

Главная

   Одним із основних завдань НВК «Боянська гімназія» на сучасному етапі  є розвиток інтелектуального потенціалу підростаючого покоління, творчо обдарованої молоді, а саме заняття науково-дослідницькою роботою передбачають створення умов, які сприяють розвитку творчих здібностей і умінь та орієнтують гімназистів на наукову діяльність в майбутньому в різних галузях науки та виробництва. Результатом спільної праці вчителів та учнів є роботи учениць 9 класу Миндреску Андріана та Стратулат Марінела, які стали фіналістами Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6–8 класів який проходив з 7 по 9 жовтня в місті Києві. Школярі з усієї України мали змогу презентувати дослідницькі роботи з гідрології на конкурсі Малої академії наук. Учениці були нагороджені Дипломом Міністерства освіти і науки України.

   Стратулат Марінела зазначила, що у своїх роботах вона досліджували водну проблему річки Гуків села Бояни.
-Ми вивчили походження назви, водний режим, долину та русло цієї річки, а також дослідили її сучасний екологічний стан. Взявши проби води, ми провели лабораторні аналізи і побачили, що вода не придатна для побутового використання, хоча колись у цій річці було багато різної риби і вона була важливою для жителів села.
   Сьогодні це надзвичайно важливе питання, яке потребує уваги науковців. Вода ― це потужна енергія.
   Кожна людина, де б вона не жила, завжди з любов'ю згадує про річку
свого дитинства — прекрасну й таємничу, лагідну й ніжну, незважаючи на те, якою б вона не була — великою чи зовсім маленькою.
   Цей ресурс необхідно оберігати.
  Я, Молдован Олеся Василівна, вчитель хімії пишаюся своїми талановитими ученицями. Працюючи з ними з шостого класу, вона примножувала, збагачувала їхні знання, надихаючи до перемоги.
  У цьому конкурсі немає переможених і переможців, усі його учасники ― вже переможці цього конкурсу, бо вони отримали надзвичайне багатство: усі учасники отримали нові знання, досвід, нових друзів, нові можливості для самореалізації. І це було головною перемогою. Зазвичай ми не цінуємо те, що маємо, а починаємо розуміти значення вже тоді, коли втратили. Екологія ― це наука про наш дім і піклування.
    Вітаю фіналістів Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт для учнів 6–8 класів та їхніх наставників Миндреску А., Стратулат М. та зичу їм подальших успіхів і нових здобутків!

Молдован О.В., вчитель хімії та біології