Вы здесь

Главная

       Народна мудрість говорить: ”Посієш звичку – пожнеш характер”.
Тому формування у дітей стійких навичок правильної поведінки в незвичних, небезпечних обставинах, усвідомлення цінності їх життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей та предметів повинно починатися з раннього віку.
      З метою пропаганди здорового, активного способу життя, вивчення і використання на практиці правил основ безпеки життєдіяльності, попередження загибелі та травматизму дітей при виникненні різного роду надзвичайних ситуацій, формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я; пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків з 10.11.2014 по 17.11.2014 року у дошкільному закладі був проведений «Тиждень знань безпеки життєдіяльності».
        Педагогічний колектив дошкільного підрозділу  працював за  такими напрямами:
• Виховування культури поведінки серед людей;
• Засвоєння правил дорожнього руху;
• Засвоєння правил безпечної поведінки на природі;
• Засвоєння правил пожежної безпеки;
• Засвоєння правил безпечної поведінки у побуті та на вулиці;
• Формування здорового способу життя та бережливе  ставлення до свого здоров'я .

         Вихователі працювали  творчо, плідно, спонукаючи вихованців самостійно шукати виходи з непростих ситуацій, приймати виважені, продумані рішення.
         Під час «Тижня знань безпеки життєдіяльності» проведено:
- Цикл занять з різних розділів програми а саме: «Дитина та інші люди», «Правила поведінки вдома»; «Бережи себе, малюк»; «Я у полі і у лузі, ми природі вірні друзі»; «Хто цей незнайомець?»; «Світлофор наш друг»; «Зайчикова  хата»;  «Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук»; «Подорож до країни безпеки»;  «Допоможи себе сам»;  «Птахи, звірі, плазуни – наші друзі й вороги», «Стихійні лиха», «Ігровий майданчик лише місце для гри?», «Поганий настрій впливає на здоров’я».
- Бесіди: «Свої - чужі»; «Правила поведінки з незнайомцями»; «Природа наш друг»; «Безпечні та небезпечні предмети в побуті»;  «Твої найрідніші люди», «Що шкідливо?»; «Ліки не цукерки»; «Сірник маленький, а лихе велике»; «Улюблені іграшки»; «Засоби масової інформації»; «Оточуючий світ»; «Як допомогти  іншим»; «Види транспорту»; «Збережемо чистим довкілля».
- Дидактичні ігри:  «Давайте познайомимось»; «Свійські та дикі тварини»; «Знайди небезпечні предмети»; «Назви  правильно»; «Добре - погано»; «Небезпечна зустріч»; «Небезпечні речі вдома», «На чому люди їдуть», «Дорожні знаки», «Відгадай за описом», «Стихійні лиха»,  «Добре - погано», «Бережи природу».
- Сюжетно-рольові ігри: «Лікарня», «Сім’я», «Водії», «Аварія», «Подорож Колобка», «Автомістечко» , «Школа допомоги»; «Рятувальник»; «Разом з мамою на кухні».
- Читання творів: «До гралися»; «Ворона»; «Його величність - Сірники»; «Світлофор»; «Корисна та некорисна їжа»;«Стій, уважним будь, йди!».
- Спостереження: «Люди навколо нас», «Природа навколо нас»; «Предмети навколо нас», «Рух машин», «Пасажирський та вантажний транспорт».

     Впродовж тижня велася робота з батьками через: групове та індивідуальне консультування: «Отруйні рослини»; «Особливості харчування дитини»; «Дитячий травматизм»; «Як врятувати дитину від біди», бесіди: «Поведінка під час надзвичайних ситуацій»; «Що буває небезпечним»; «Щоб не трапилось біди»; інформаційні листи  з безпеки життя дітей.
      Заходи, які були проведені дали змогу дітям, батькам та педагогам одержати достатньо знань щодо бережливого ставлення до свого  здоров’я та здоров’я  оточуючих людей.