Вы здесь

Главная

   Згідно плану роботи та структури методичної роботи закладу з 01.12 по 10.12.2014 року в НВК «Боянська гімназія»  було проведено декаду педагогічної майстерності "Я атестуюсь".
    В рамках декади вчителі, що атестуються провели змістовні уроки, поєднавши в їх проведенні використання нетрадиційних методів навчання із інноваційними технологіями.
     Ефективність навчальної роботи на уроці, формування вмінь аналізувати, робити висновки і узагальнення продемонструвала на уроці з біології у 7 класі на тему: «Початкові хімічні знання (частина І)» вчитель біології Молдован О.В.
    Вчитель румунської мови та літератури Дирда Р.М.  провела відкритий урок з літератури (румунської та світової) в 10 класі, під час якого учні ознайомились з життєвим і творчим шляхом румунського письменника І.Л.Каражіале. Учні були активні, грамотно висловлювали свої думки, продемонстрували знання твору «Загублений лист»,   аналізуючи образ головного героя, розкриваючи його роль у втіленні авторських ідеалів.

  3 грудня відбувся відкритий  урок з християнської етики (вчитель Нікорюк А.С.)  на тему: "Притча про доброго самарянина" з учнями 6-го класу.
  Поряд з моральним вихованням, цей урок сприяв  розвитку процесів думки, зокрема, аналізу, порівнянню, налагодженню причинно-наслідкових зв’язків, розвитку мовлення, творчої уяви, пам’яті, а отже, істотно вплинув  на розвиток інтелекту дитини.
  Учні  отримали  багато користі від  уроку, розмірковуючи над Писанням. Вони  зрозуміли, що  Притча про доброго самарянина свідчить про Христа та вона навчає про план спасіння, про любов Спасителя і про нашу подорож до успадкування вічного життя. 

   Вчитель історії Бота А.В.  провела відкритий урок з історії України у 11 класі на тему «Опозиційний рух у 60- перша половина 80 років  в Україні». Присутні на уроці колеги високо оцінили фахову майстерність педагога, уміння грамотно, логічно, структуровано викладати  навчальний матеріал, а учні якісно засвоїли знання з теми.
   У 10 класі був проведений відкритий урок з алгебри на тему «Ірраціональні нерівності» (вчитель Басараба М.М.). На уроці були організовані різні форми роботи, такі як: робота в парах, в групах, індивідуальна робота. Були використовані інноваційні технології, таблиці, картки…      Гімназисти були активними та відкритими до знань. Оцінювання десятикласників здійснювалось  за болонською системою.

    Щоб підтримати бажання дітей активно займатися фізичними вправами та рухами, 5 грудня вихователь дошкільного підрозділу Дирда Д.В. провела з дітьми молодшої групи  відкрите сюжетне фізкультурне заняття на тему казки «Колобок», під назвою: «Веселий Колобок на гостинах у діток», у якому основні рухи та загально розвиваючі вправи були підпорядковані змісту казки: ходьба «подорож колобка»; перехід через містечок – для Ведмедя; стрибки на обох ногах з просуванням вперед – для Зайчика. Цікавою була рухлива гра «Пробудження зайченят».Вчитель фізкультури Храб І.В. 15 грудня проводив відкрий урок з фізкультури з темою «Гімнастика».

   На уроках  музики вчитель Морар І.В. розвиває вокально-хорові навички, естетичні смаки, музичний слух, сприяє вихованню любові й поваги до української пісні. Це було продемонстровано і на відкритому уроці у 8 класі, темою якого було «Різновиди естрадного жанру».

Розвиток мовної культури, культуру спілкування яскраво висвітила на уроці французької мови з розвитку навичок усного мовлення на тему: «Франція. Музеї Парижа» у 9 класі вчитель французької мови Морару М.Т.

  Уроки були проведені на високому методичному рівні, з використанням нестандартних форм роботи, зумовлені специфікою цілей, змісту і технологій навчання. Під час уроків педагогічні працівники показали себе фахівцями справи, продемонстрували володіння інноваційними педагогічними технологіями, вміння їх використовувати. Вчителі підготувала мультимедійні презентації до уроків і обрали інтерактивні форми і методи роботи на уроках, які допомогли краще розкрити творчий потенціал кожного учня. 

Також під час декади була оформлена виставка методичних розробок та напрацювань  педагогічних працівників,  які атестуються в поточному навчальному році.