Вы здесь

Главная

    У четвер, 26 березня, в НВК «Боянська гімназія» відбулося засідання методоб`єднання  вчителів суспільно- гуманітарних наук з теми «Формування мотиваційного компонента пізнавальної діяльності в школярів»
    Практичний психолог Ганна Василівна Гарасим ознайомила присутніх з доповіддю на данну тему, наголошуючи, що учень на уроці повинен бути настроєний на ефективний процес пізнання, мати в цьому особисту зацікавленість, розуміти, що й навіщо він виконуватиме. Без виникнення цих мотивів навчання, без мотивації навчальної діяльності пізнання не може принести позитивний результат.
      З методичними рекомендаціями щодо формування мотивації на уроці, ознайомила членів МО  Бузей А. В. Вона наголосила на те, що мотивація навчання, інтерес до пізнавальної діяльності посідають чинне місце серед факторів, що визначають продуктивність педагогічного процесу. Вивчення, формування й правильне використання діючих мотивів – основа педагогічної праці.
    Дирда Р. М. додала, що основна роль учителя сьогодні- не лише дати певну суму знань учневі, а й навчити його вчитися, самостійно здобувати знання, тобто формувати компетентності як загальну здатність, що базується на знаннях, досвіді та цінностях особистості.
    Практична частина даного засідання розглядалася на  відкритих  уроках з історії, румунської мови в 10-11 класах, які проводили заздалегідь вчителі  Бота А. В. та Дирда Р. М.