Вы здесь

Главная

    Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.----------------
    У рамках тематичного контролю «Організація роботи напрямку математичної компетентності дошкільнят»у дошкільному підрозділі вихователь ІІ молодшої групи Дирда Дора Василівна провела відкрите заняття з логіко математичного розвитку та ознайомлення з навколишнім світом за темою: «ЧАРІВНЕ  ДЕРЕВО».
    Метою заняття було: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів, користуючись словами: порівну, більше, менше; закріпити знання кольорів; вправляти в обстеженні геометричних фігур. Формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття «під», «над», «на», «попереду», «позаду»; розрізняти і називати частини доби: день, ранок, вечір, ніч; закріпити знання дітей про дикі та свійські тварини (кіт, собака, заєць, лисиця, ведмідь) їх місце проживання та спосіб життя; розвивати мислення, увагу; виховувати інтерес до занять з математики.
      На занятті інтегрованого типу вихователь використовувала  вправи для розв’язання розумових завдань, поєднуючи різні напрями діяльності дітей.
       Під час занять діти вчилися називати ознаки предметів за дотиковими відчуттями, називати основні кольори, підбирати їх. Діти отримали знання про ознаки осені, та вміння орієнтуватись у  просторі. Під час дидактичних ігор та розгадування загадок дошкільнята  вчилися розрізняти та називати дитинчат тварин та геометричні фігури.  Для кращого засвоєння малятами знань було використано різноманітні матеріали: картки із зображенням диких та свійських тварин, роздатковий матеріал (зайчики та морквинки), картки із зображенням частин доби; атрибути до рухливої гри «День та ніч», іграшкове древо.